Bestellen, retourneren en ruilen

Verzendkosten

We werken in Nederland met PostNL en Track & Trace. Huidig tarief voor een pakket onder 10 kilo is € 7,50 inclusief handlings- en verpakkingskosten. Als het pakje door de brievenbus past, rekenen we het binnenlandse brievenposttarief van € 4,50. Pakketjes naar het buitenland gaan via DPD. Kosten hiervan worden aangegeven bij het afrekenen.
We adviseren je om alle producten in één bestelling te groeperen, want anders betaal je dubbele verzendkosten.

Jouw pakketverzending

Binnen onze webshop hebben wij twee veilige betaalmethodes, IDEAL of creditcard. Zodra het juiste bedrag op onze rekening staat, wordt de order verwerkt en verstuurd. We streven ernaar om binnen 2 werkdagen na ontvangst van de betaling je aankoop te versturen. (Dat lukt niet altijd, maar we doen echt ons best.) Bestellingen in het weekend worden op maandag verwerkt. Na het betalen van je bestelling krijg je een Track & Trace code toegestuurd zodat je het postpakketje altijd zelf kunt volgen. (Bij briefpost krijg je die niet.)
Ben je in de buurt? Dan kun je jouw aankoop uiteraard kosteloos ophalen in onze winkel in Den Haag. Deze optie is toegevoegd in het systeem. Op dat moment ligt jouw bestelling ook meteen klaar daar. Heb je bevestiging bij de hand. Let op: haal je pakketje op binnen 10 dagen na de factuurdatum of maak hiervoor een uitzonderingsafspraak per mail. Na de vervaldatum leggen wij het artikel in onze voorraad terug. Jij ontvangt dan een tegoedbon (geen geld terug).
*Wij zijn hierdoor genoodzaakt i.v.m. een kleine voorraad en het financiële (kleine)ondernemersrisico.

Verzending op eigen risico

Jouw pakket wordt op jouw eigen risico verzonden, maar er wordt door ons speciale aandacht besteed aan het beschermen van jouw bestelling.  WWen is niet verantwoordelijk voor vertraging van de levertijd of zoekraken door toedoen van de postaanbieder(s).

Cadeauservice

Ook bieden wij een extra service om (een gedeelte van) je bestelling in te laten pakken als cadeautje. Dit tegen een kleine vergoeding van € 2,00. Je kunt in de bestelnotities zetten welk(e) artikel(en) je graag ingepakt wilt hebben.
VerWWenbon online besteden/verzilveren

De verWWenbon is ook te verzilveren in onze webwinkel. Stuur ons een bericht met de foto van de cadeaubon (deze zijn genummerd) en wij maken een speciale code voor je aan die je vervolgens toepast in je bestelling. De code ontvang je in een apart mailbericht, binnen 1 werkdag.

Verpakkingsmateriaal

Al het nieuwe verpakkingsmateriaal dat wij gebruiken is duurzaam en verantwoord ecologisch.  De enveloppen zijn gemaakt van FSC gecertificeerd kraft papier dat is opgevuld met gerecycled materiaal. De kartonnen dozen zijn gemaakt van gerecycled materiaal. Ook de tape is ecologisch afbreekbaar en kan je bij het oud papier gooien. Ook hergebruiken wij onze verpakkingsmaterialen die wij ontvangen van onze leveranciers in de winkel. (Daar kunnen resten plastic tape op zitten.)

Digitale factuur

Je krijgt de factuur uitsluitend per e-mail opgestuurd en niet bij je bestelling. Dit om papier uit te sparen. Op de factuur vind je informatie terug als ordernummer, bestelling en afleveradres. En in het kort onze retourvoorwaarden.

Retourneren of ruilen

Wij hopen natuurlijk dat je meteen blij bent met je aankoop! Maar mocht dit niet zo zijn of je wilt het ruilen dan heb je 12 dagen de tijd om na de factuurdatum om het ons te retourneren in de originele verpakking. Vanwege hygiëne voorschriften is het niet mogelijk om beauty producten en beenmode te retourneren.
Let op, retourzendingen zijn voor risico en kosten van de koper. Als het factuurbedrag hoog is, dan adviseren we je je hiertegen te verzekeren. Natuurlijk is het ook mogelijk de artikelen zelf (veilig) terug te brengen naar onze winkel. Deze retour wel graag alsnog eerst 1 dag van tevoren per e-mail aanmelden.

Voorwaarden retourneren

Een retour of ruiling moet binnen 5 dagen na levering per e-mail worden doorgegeven. Uiterlijk 12 dagen na de factuurdatum moet het pakket terug in ons bezit zijn.
De retour moet verpakt zijn in de originele transportverpakking. De prijskaartjes en het merklabel moeten bevestigd zijn aan het product en de kleding mag op geen enkele manier zijn beschadigd of vlekken, geuren of haren bevatten. Mochten wij dit constateren, dan zullen wij contact met je opnemen voor de verdere afhandeling. Gebruikerssporen en/of beschadigingen kunnen ertoe leiden dat de retournering niet door ons wordt geaccepteerd. Wij houden ons het recht voor jouw retour te weigeren en je het bedrag niet te retourneren. Je aankoop zal je opnieuw worden aangeboden.

Retour- of ruilproces

Laat ons altijd binnen 5 werkdagen per e-mail weten als je iets wilt retourneren of ruilen (en voor wat) en de reden. Je kunt je retour of ruiling melden via info@wwen.nl onder vermelding van je volledige naam, adres en factuurnummer. Wij zullen de nieuwe artikelen voor je reserveren.
De goederen vallen onder jouw verantwoordelijkheid totdat ze ons bereiken. De retourkosten worden niet door WWen vergoed; Verzendkosten zijn voor jouw rekening.
Na onze bevestiging kun je het pakket opsturen naar: WWen Prinsestraat 70 2513 CE Den Haag. Je kunt het ook in onze winkel komen retourneren of ruilen. Net zo makkelijk en gezellig! Vergeet het ons niet 1 dag van tevoren per e-mail te melden.
We streven ernaar je het aankoopbedrag binnen 5 werkdagen, na correcte ontvangst van je artikel, terug te storten op je rekening.
Let op: Als je je bestelling komt afhalen in de winkel, gelden de ruilvoorwaarden van de stenen winkel (lees verder hieronder). Haal je pakketje altijd op binnen 10 dagen na de factuurdatum of maak hiervoor een uitzonderingsafspraak per mail. Na de vervaldatum leggen wij het artikel in onze voorraad terug.* Jij ontvangt dan een tegoedbon (geen geld terug). Mocht je het artikel alsnog willen ruilen ter plekke, dan verrekenen wij het bedrag met de nieuwe aankoop. Of je ontvangt een tegoedbon.
*Wij zijn hierdoor genoodzaakt i.v.m. een kleine voorraad en het financiële (kleine)ondernemersrisico.

Ruilvoorwaarden winkel Prinsestraat 70

Er is nog steeds een verschil in retourvoorwaarden tussen winkels en webshops. Aangezien wij een kleine eenmanszaak zijn, hanteren wij in onze winkel de ‘oude’ regels. Financieel kunnen wij ons dit risico niet veroorloven.
Aangeschafte artikelen in onze winkel kunnen worden geruild binnen 10 dagen. Je krijgt geen geld terug. Je kunt het artikel direct ruilen of kiezen voor een tegoedbon. Afgeprijsde artikelen, beauty producten beenmode (uit hygiënisch oogpunt) ruilen we niet. De prijskaartjes en het merklabel moeten bevestigd zijn aan het artikel en de kleding mag op geen enkele manier zijn beschadigd of vlekken, geuren of haren bevatten. We accepteren geen retour zonder de aankoopbon. Gebruikerssporen en/of beschadigingen kunnen ertoe leiden dat de retournering niet door ons wordt geaccepteerd.
Close

WWen

Webshop duurzame mode

Close

Sign in

Close

Cart (0)

Cart is empty No products in the cart.

WWen

Webshop duurzame mode