Je bestelling, retour of ruiling

Verzendkosten

Onze pakketjes gaan via PostNL of DPD*. Huidig tarief voor een pakket onder 10 kilo is € 7,50 inclusief btw, en handlings- en verpakkingskosten. Als je kiest voor een brievenbuspakketje (alleen zeer plat en lichtgewicht), rekenen we het binnenlandse brievenposttarief van € 4,95 inclusief btw, en handlings- en verpakkingskosten. Verzendkosten naar het buitenland worden aangegeven bij het afrekenen.
Belangrijk om te weten: zodra je kiest voor brievenbuspost is bij het zoekraken van je briefpakketje geen track&trace onderzoek mogelijk bij postNL.

Bestellingen worden vanaf € 125,- gratis verzonden binnen Nederland.

* Als je kiest voor een DPD pickup point, zet dan naam en het adres hiervan in de notities bij je bestelling.

Jouw pakketverwerking

Binnen onze webshop hebben wij twee veilige betaalmethodes, IDEAL of creditcard. Na je betaling wordt je order verzameld, verpakt en verstuurd. We streven ernaar om je bestelling binnen 2 werkdagen te versturen. Bestellingen op vrijdag en in het weekend worden doorgaans op maandag verwerkt. Je ontvangt automatisch een Track & Trace code. Belangrijk om te weten: zodra je kiest voor brievenbuspost is bij het zoekraken van je briefpakketje geen track&trace onderzoek mogelijk bij postNL. WWen is niet verantwoordelijk voor vertraging van de levertijd of zoekraken door toedoen van de postaanbieder(s).

Ben je in de buurt? Dan kun je jouw aankoop uiteraard kosteloos afhalen in onze Haagse winkel. Deze optie kun je aanvinken bij je weborder. Na ons persoonlijke mailtje dezelfde dag of de volgende dag kun je je bestelling ophalen.

Cadeauservice

Ook bieden wij een extra service om (een gedeelte van) je bestelling in te laten pakken als cadeautje en met een bijpassende kaart met persoonlijke boodschap *. Deze optie kun je aanvinken bij je weborder. Dit tegen een kleine vergoeding van € 2,00. *Je kunt in de bestelnotities zetten welke tekst je wilt op de kaart.

VerWWenbon online besteden

De papieren verWWenbon is ook te besteden in onze webwinkel. Stuur ons een mailbericht met de foto van de cadeaubon (deze zijn genummerd) en wij maken z.s.m. een speciale code voor je aan, die je vervolgens kunt toepassen tijdens het bestelproces.

Verpakkingsmateriaal

Al het nieuwe verpakkingsmateriaal dat wij gebruiken is duurzaam en verantwoord ecologisch. De enveloppen zijn gemaakt van FSC gecertificeerd kraft papier dat is opgevuld met gerecycled materiaal. De kartonnen dozen zijn gemaakt van gerecycled materiaal. Ook de tape is ecologisch afbreekbaar en kan je bij het oud papier gooien. Ook hergebruiken wij onze verpakkingsmaterialen die wij ontvangen van onze leveranciers in de winkel. (Daar kunnen resten plastic tape op zitten.) Ook hergebruiken wij de schoenendozen van een lokale winkel bij ons in de buurt.

Digitale factuur

Je krijgt de orderbevestiging uitsluitend per e-mail opgestuurd en niet bij je bestelling. Op verzoek kunnen we je ook een factuur e-mailen.

Retourneren of ruilen van je weborder

Omdat wij een kleine winkel zijn met een klein assortiment en idem voorraad, gaat onze voorkeur ernaar uit dat je je retour binnen 3 dagen na ontvangst bij ons meldt. (Zodat wij iemand anders er weer snel blij mee kunnen maken.) Aanmelden graag per e-mail aan info@wwen.nl. Vermeld je naam, het bestelnummer en de datum van ontvangst. De retour moet vervolgens uiterlijk binnen 14 dagen na de ontvangstdatum weer terug zijn in ons bezit. Retouradres: Prinsestraat 70 2513 CE Den Haag. Bij voorkeur in de originele verpakking. Opgave van redenen hoeft niet, maar mag wel (als deze info belangrijk zou kunnen zijn voor ons).
Vanzelfsprekend moet het artikel ongebruikt/onbeschadigd zijn (geen vlekken, geuren of haren) en inclusief de originele aangehechte labels bevatten. Mochten wij niet-naleving hiervan constateren, dan zullen wij contact met je opnemen voor de verdere afhandeling. Gebruikerssporen en/of beschadigingen kunnen ertoe leiden dat de retournering helaas niet door ons kan worden geaccepteerd. Wij houden ons het recht voor jouw retour te weigeren en je het bedrag niet te retourneren of slechts een gedeelte ervan. Vanwege hygiënevoorschriften is het niet mogelijk om beauty producten, ondergoed en beenmode te retourneren.

Note: Een OMRUILING werkt bij ons zo. Als je het ontvangen artikel wilt omruilen, voor bijvoorbeeld een andere maat, dan dien je deze zelf te bestellen in de webshop zodat deze dus snel gereserveerd is voor je. Zodra het te ruilen artikel weer in ons bezit is, storten we meestal binnen een dag het aankoopbedrag hiervan terug.

De artikelen vallen onder jouw verantwoordelijkheid totdat ze ons bereiken. De retourverzendkosten worden niet door ons vergoed. Bij pakketpost kun je bij zoekraken een beroep doen op een onderzoek bij PostNL, maar bij een brievenbuspakje kan dit niet. Natuurlijk is het ook mogelijk de artikelen zelf terug te brengen naar onze Haagse winkel. Deze retour ook graag eerst per e-mail aanmelden.

* Bestellingen vanaf € 115,- worden binnen Nederland gratis verzonden. Mochten één of meerdere artikelen van een gratis verzonden bestelling worden geretourneerd en het totaalbedrag van je bestelling komt onder de € 115,-, dan worden er alsnog € 4,95 voor brievenbuspost of € 7,50 voor pakketpost verzendkosten berekend. Dit bedrag brengen we dan in mindering op het retourbedrag van je aankoop.

Let op: Als je bij je online bestelling de keuze hebt gemaakt om het af te halen in de Haagse winkel, gelden de ruilvoorwaarden van onze stenen winkel (lees verder hieronder). Haal je pakketje altijd op binnen 10 dagen na de factuurdatum of maak hiervoor een uitzonderingsafspraak per mail. Na de vervaldatum leggen wij het artikel in onze voorraad terug. (Wij zijn hierdoor genoodzaakt i.v.m. een kleine voorraad.) Jij ontvangt dan een tegoedbon (geen geld terug). Mocht je het artikel alsnog willen ruilen ter plekke, dan verrekenen wij het bedrag met de nieuwe aankoop.

We streven ernaar je het aankoopbedrag (inclusief evt verrekende retourverzendkosten*) binnen 2 werkdagen, na correcte ontvangst van je artikel, terug te storten op je rekening. Het kan daarna ca. 8 dagen duren voordat het zichtbaar is op je rekeningafschrift (i.v.m. aangesloten geautomatiseerd betalingssysteem via de tussenrekening van Stripe).

Klacht over artikel

Heb je een klacht over het bestelde artikel? Mocht er onverhoopt toch iets mis zijn met een product, meld ons dit dan uiterlijk binnen 2 dagen na ontvangst met een e-mail en een duidelijke foto van de klacht. Pas dan kunnen wij de klacht in behandeling nemen. Wij zullen zoeken naar een passende oplossing wat betreft retourkosten, eventuele reparatie of vervanging van het product.

Ruilvoorwaarden winkel Prinsestraat 70

Er is nog steeds een verschil in retourvoorwaarden tussen winkels en webshops. Aangezien wij een kleine eenmanszaak zijn, hanteren wij in onze winkel de wettelijke regels die gelden voor stenen winkels. Aangeschafte artikelen in onze winkel mogen worden geruild binnen 10 dagen. Je krijgt geen geld terug. Je kunt het artikel direct ruilen of kiezen voor een tegoedbon. Afgeprijsde artikelen, beauty producten, ondergoed of beenmode (uit hygiënisch oogpunt) ruilen we niet. De prijskaartjes en het merklabel moeten bevestigd zijn aan het artikel en de kleding mag op geen enkele manier zijn beschadigd of vlekken, geuren of haren bevatten. We accepteren geen retour zonder de aankoopbon. Gebruikerssporen en/of beschadigingen kunnen ertoe leiden dat de retournering niet door ons wordt geaccepteerd. Retourneren blijft een service en geen recht.

Andere vragen?

Heb je een vraag over de pasvorm, de maat, een kleur, beschikbaarheid etc. Bel ons dan tijdens openingsuren. Of mail ons. We adviseren je graag!

Winkelmandje0
Jouw mandje is leeg!
Verder winkelen
0